söndag 22 juli 2018

Carina Halles North Ridge serie

Jag läste The Swedish Prince av Carina Halle tidigare i år och tänkte att det kan vara värt att läsa fler av henne, trots hennes lite i min smak för sexiga stil och den stora mängden tatueringar. Denna serie utspelar sig i det lilla kanadensiska samhället North Ridge någonstans i Klippiga bergen. En miljö och ett upplägg jag gillar. Tre ogifta snyggingar till bröder uppvuxna på en ranch är huvudpersoner. Något med den lilla staden ute i vildmarken och den lite vemodiga tonen i den första delen (cowoybrorsan) var det som gjorde att jag valde läsa alla i den här serien. Tvåan (fjällräddarbrorsan) är tyvärr ytligare och därmed tråkigare om än jag fortsatt gillar miljön. Trean (skogsbrandsbekämparbrorsan) är allvarligare och där lyfter det något igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar