torsdag 10 oktober 2019

Höst och seriekampanj igen

Trots att jag redan är i full gång med en japanresa så drar jag även igång en seriekampanj som temaläsning denna höst. En inte så omfattande kampanj blir det denna. Jag plockade det som lockade allra mest på bibliotekets seriehyllor.

  • Aya från Yopougon av Marguerite Abouet och Clément Oubrerie
  • Usernamne Evie av Joe Sugg
  • Egendomen av Rutu Modan
  • The girl from the other side av Nagabe (manga som sammanfaller med japanresan)

I seriekampanjen kan det bli i två mangaserier till, Nana och A silent voice som jag har på gång i min japanresa men första delen saknades i båda serierna. Verkar vara väldigt vanligt bland mangaserierna med flera delar. Jag har reserverat dem och hoppas de kommer tillrätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar