lördag 30 mars 2013

Påminnelse: Utlottning av De utvalda bok 3

När jag fick mitt rec ex av Kristin Cashores Hemligheternas rike för några veckor sedan utlyste jag en tävling. Fantasytips till mig mot chansen att vara med i utlottningen av boken. Kolla in tävlingen och anmäl dig här. 
 
Nu är det några dagar kvar till vinnaren dras på rec ex dagen den 2 april. Och ett påminnesleinlägg får det bli iallfall och det nu.

Här är några av de fantasytips som ramlat in Fred så gyllene av Stefan Hagel, Sagan om Belgarion av David Eddings, The Host av Stephanie Meyer, Kingkiller chronicles av Patrick Rothfuss och Vindens namn av Patrick Rothfuss, Artemis Fowls av Eoin Colfer, The Demon King av Cinda Williams Chima, Magin och Giftet av Maria V. Snyder. Men nog finns det mer bra fantasy? Prickar du in något jag inte läst och som jag dessutom tycker verkar lovande belönas du med en dubblering av din lott.

Passar samtidigt på att tipsa om Annas utlottning av Konungen av Kader Abdolah. Den vill jag gärna vinna. Kolla in och dagarna går här.

2 kommentarer:

  1. Jag kan tipsa om Halvblod av Sofie Trinh Johansson
    och till min dotter på bokmässan köpte jag Nene Ormes Udda verklighet, del 1 i en serie.
    Tusen och en natt är lite äldre men fortfarande bra.
    Glad Påsk

    SvaraRadera
  2. Ytterligare ett tips på trevlig fantacy som bokparet läst är Annah Nozlins böcker Ekens dotter.

    SvaraRadera