söndag 9 december 2012

Utlottning av ny fantasy: Annah Nozlins Ekens dotter

Böcker emellan lottar ut Annah Nozlins Ekens dotter (del 1 En av de sista och del 2 Splittrade skärvor.

Ekens dotter är en ungdomsfantasy som jag läste i somras med stor behållning. Det är ett klassiskt fantasyäventyr i medeltidsmiljö. Vår hjältinna är flickan Kel och hon är en av de sista... 

Läs vad Litteraturmagazinet.se har skrivit "Fantasy som växer under läsandets gång"  Läs vad jag skrev om Ekens dotter här.

För att kunna vinna de två delarna av Ekens dotter blir jag gladast och du får två lotter, om du i kommentaren nedan skriver varför du blir nyfiken på böckerna, samt tipsar om tävlingen i ett inlägg på din egen blogg eller bokblogg. Se till att lämna något spår hur jag kan få ta på dig. Om du inte har en blogg eller bokblogg, så får du en lott och chans till vinst, om du skickar ett mail till bockeremellan@gmail.com och berättar varför du vill vinna böckerna.  Utlottningen pågår fram till jul.

2 kommentarer:

  1. Klart jag vill vinna Annah Nozlins böcker, både för att jag är nyfiken på en väns författarskap och för läsupplevelsen, men också för att sonen just nu som bäst utforskar fantasyvärlden med alla dess varelser. Tipsar om utlottningen på Broströms i Amerikatt och på Facebook!

    SvaraRadera
  2. Vill gärna vara med i utlottningen av Nozlins böcker.
    Har ett barnbarn som gillar fantasy och hoppas dessa böcker passar för högläsning så att jag också får lite mer inblick i fantasy-världen. Det är så kul när vi läser och upplever böcker tillsammans och kan diskutera dem sedan.
    Jag har ingen egen blogg, så jag kan inte tipsa någon på det sättet, men hoppas på tur ändå.
    ( bettan.h@hotmail.se )

    SvaraRadera