tisdag 6 november 2018

Några gratis romanceböcker (4)

Biblioteksböcker av papper är min grej. Men gratisböckerna från kindle har fått mig att tycka det känns tryggt att alltid ha ett gäng tillgängliga i telefonen. Jag har inte utforskat om det finns gratisböcker utanför romancegenren, mest då jag inte har behovet. Böcker i andre genrer finns ju som pappersböcker på biblioteket. Här kommer iallafall senast månadernas lästa gäng.

Winter's Heat av Cristin Harber. Tänkte jag skulle bredda mig lite och prova på en annan subgenre inom romance, något med lite action, vilket betyder vapen, våld, kidnappning etc. Actionbiten är väl ungefär som i en riktigt dålig thriller/deckare och det blir definitivt för mycket av det goda när alphahjälten har en adopterad bebis hemma. (✔)

Finding Pride av Jill Sanders. En tämligen ordinär contemporary som hade sin charm. Small town romance i Oregon.✔

Accounting för Love av Erin Wright. Kort gullig contemporary western. Som alltid när jag läser okomplicerad romance så spelar miljöerna stor roll. I detta fall en småstad och en ranch i Idaho. ✔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar