onsdag 28 december 2022

Fler läsutmaningar; Nyårssprinten och SelmaStories Läsutmaning 2023

Eftersom det är trevligt med läsutmaningar så ger jag mig även på dessa två utmaningar, från Instagram.

Nyårssprinten 

Nyårssprinten är jag redan på god väg med. Men jag kommer misslyckas. Jag har ingen poesi med mig där jag nu är. Övriga skulle jag ändå sprintat mig igenom årets sista dagar. Läsning pågår.

  • Lässprint ✔️
  • Bok med fler än fem kapitel: Himmel över Alaska av Kristin Hannah ✔️
  • Läs högt för någon eller något: Ur 101 Historiska Hjältar✔️
  • Läs en bok med bilder: Bande Desinée ✔️
  • Läs något facklitterärt: Är du förberedd? av Lena och Lars Wilderäng: Gränsfall. Men: ✔️ 
  • Läs poesi: ❌️

SelmaStories Läsutmaning 2023

Med den här har jag ambitionen att se hur många av dem det blir. Inte att klara utmaningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar