söndag 4 december 2011

Det här med ljudböcker

Tänkte jag skulle testa det här med ljudböcker...Jag fick nu i höst en anledning när jag under en period behövt pendla med bil till och från jobbet. Jag kunde snabbt konstatera att det inte var något för mig. Tankarna fladdrar och jag tappade ideligen bort mig i berättelsen. Att "spola tillbaks" i bilen är hopplöst. Kanske var det fel berättelse jag lyssnade på som inte fångade mitt intresse. Men jag tror inte det. Tacka vet jag P1 morgon och Studio Ett.

2 kommentarer:

  1. Jag ska prova Zlatans bok som ljudbok, det tror jag kan passa lite bättre. Man behöver liksom inte vara på alerten hela tiden. Vanlig skönlitteratur klarar jag inte att lyssna på. Tappar fokus direkt.

    SvaraRadera
  2. Jag har också tänkt att prova detta med ljudböcker med känner mig också lite skeptiskt till det...

    SvaraRadera