Förra veckan gav jag till min förvåning upp tre böcker, vilket jag skrev om här. Mitt behov av lättläst och lättsmält fanns dock kvar. Ett besök på biblioteket denna vecka och jag gick hem med den här högen:
Det måste väl ändå gå vägen med ovanstående hög...
Livet efter dig är förresten min bokklubbs val. Vi var (nästan) alla eniga om att januari kräver en feelgoodok. Och Livet efter dig kändes som ett säkert kort. Åtminstone var den iallafall älskad både här och där i bokbloggerivärlden förra året...
Det måste väl ändå gå vägen med ovanstående hög...
Livet efter dig är förresten min bokklubbs val. Vi var (nästan) alla eniga om att januari kräver en feelgoodok. Och Livet efter dig kändes som ett säkert kort. Åtminstone var den iallafall älskad både här och där i bokbloggerivärlden förra året...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar